Vill ju, men kan fan inte...

Har haft en helt underbar dag tillsammans med Jennifer :D Vart prat på gräsmattan, lunch (köttbullar och makaroiner som vanligt ;)), en tripp till Sunne och Träffa Karlsson och sen mjukglass på Majas innan jag lämnade Jennifer och tog hundarna med mig och åkte hem till min ensamhet hemma i Lesjö! Nu håller tankarna på att ta tag i mig.. och jag känner att de går neråt.. Jag hatar att fastna i ina egna tankar och inte komma därifrån.. De är så jävla jobbigt... Och jag vill ju vara glad, de vill jag verkligen.. Men de är riktigt svårt.. Speciellt när jag blir ensam och får tid över att tänka på det, då suger det på riktigt och det svider långt in i själen.. De svider.. Jaja, de går väl över ngn gång!
'
imorgon kommer familjen hem från "Turkland" och har då med sig en liten bebis från Karlskoga hem ! Ja längtar! :D Fast med tanke på att de kommer imorgon så är det kanske på tiden att jag tar tag i det jag tänkt göra hela veckan? Städa huset? Eller? XD
'
Och sen taggar vi inför lördagen då det blir mys hemma hos Jennifer och Mathias i Mjönäs tillsammans med Gurra, Madiison, Karlsson och så klart de två som bor där ;) Om ni nu inte fatta så långt! Vi ska spela kubb, fotboll m.m.
'
Men nu är det dags att jag sätter fart! Om jag ska hinna med allt innnan de anländer imorgon kväll!

*

Jag ÄLSKAR att  vi har träffats så ofta på sistonde! Hoppas de kan fortsätta så :D <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är jättekul att vi träffas så ofta nu ju :D Har litenågra månader att ta igen <3

2011-05-11 @ 12:05:53
Postat av: Marika

Ja de är skitkul :D Hoppas på att de fortsätter så !! <3

2011-05-11 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0