Tankar om det mesta!!

Idag har varit en liten underlig dag.. Jag har haft mycket tankar som kommit och gått. Men ändå liksom inte "fastnat" i dem.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, så jag tror vi skippar den biten.. Dessutom så pratar jag mestadels med min underbara vän Madiison, därför har jag inte behovet av att skriva "av" mig liksom.. Sen så fick jag ut lite "aggressioner" igår när jag skrev med Alexander och vi kom in på ett ämne som jag verkligen rent ut sagt hatar!! UTSEENDEFIXERING!! Jag hatar att allt är så utseendefixerat i dagens samhälle, varför liksom?? Ja kan verkligen inte fatta, så har någon ett svar på det så UT MED DET!!! Jag vill veta NU!! 
Och för det tredje så känner jag inte riktigt för att komma ut med mina känslor här just nu.. Utan jag håller dem helst för mig och med personer jag litar på och kan prata med.. Att skriva här om allt känns inte riktigt rätt längre.. 
Ska bli rirkitgt skönt att få åka hem till Lesjöfors och vara typ ensam där i ett hus och två hundar i lite mer än en vecka medans mamma och pappa och syskonen är i Turkiet.. Sen har de ju en BEBIS med sig hem :D En söt sådan med mkt fult namn -.- XD
'
På tal om Turkiet så känns det lite surt att jag inte får följa med.. Men det säger jag inte till pappa, så mkt som han har hjälpt mig med pengar.. Tack för det pappa och mamma :D
Men det hindrar mig ju inte från att få klaga lite hos andra, eller? x)
'
Nej nu blir det snart sängen XD (Ja efter mitt sista och 5:e inlägg för dagen (natten))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0