Plågar mig själv!

Hmm.. ibland funderar jag på om jaig är proffs på att plåga mig själv? Känns nästan så..  
Inatt kändes det ganska bra för ett tag, fick en ursäkt och saker belv förklarade osv.. Så de kändes ganska så okej..
men idag sitter jag här och mår precis som igår?! Och jag fortsätter plåga mig själv med en massa tankar osv.. Jag hatar de här-.- Kan ingen bara ta bort tankarna från min hjärna lr ngt -.- Så jag kan få må bra? Vara lycklig? Men ja tror de är för mycket begärt när man heter Marika Wahlgren..
Jag vet att folk läser och tänker på det jag skriver.. Jag vill bara tala om att ja vill inte såra ngn eller så.. De här är bara mitt sätt att få ut allt...
________________________________________________________________________________________________
Nu ska jag ta och gå ut med Brink som nyligen vaknade efter att ha sovit i typ en timme :) Han är så goooo, men nu när han börjar bli mer hemma så kommer valpfasonerna mer och mer.. Hänga i Allitos svans är en favorit! Dock inte så värst uppskattat av Allito XD Men men, blir de för jobbigt säger han till och då backar Brink de kan ja lova XD

Kommentarer
Postat av: Madiison

Alltså du kan inte sitta och vänta på att du ska bli lycklig eller att livet ska ta tag i dig. Då kommer du inte komma någonstans utan du kommer fortfarande trampa på samma ställe . om , om, om igen ..

Nu är de ju såhär attt de lyckligaste personer har inte allt, utan de gör det bästa utav av . Tänk på det.

Kram på dig !

2011-05-12 @ 13:22:20
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Nej, ja vet de Madiison.. Men ja.. Har inte för enkelt med sådana saker -.-

2011-05-14 @ 03:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0