Känner för de...

Ja har ett sug av att skriva. Har ja haft hela dagen, men har ingen aning om vad jag ska skriva.. Dock så är nu Madiison på mig och pushar så vi får väl se om ja kan ge henne ett inlägg att läsa innan hon kan sova ;)
'
I fredags kom Jennifer och det blev grillkväll här hemma på altanen :) Riktigt kul! Och hela kvällen var astrevlig och kul.. Vilket hela helgen fortsatte vara :P
På söndagen packade Jennifer ihop och åkte hem :'( Och Karlsson liftade till Filipstad med mig som skulle till Cattis och grilla :D Madiison och Gurra lämnade åtminstonde inte Lesjö förrän på Måndagen. Vilket jag känner var ganska tur.. För på måndag dagen så fick jag "smällen" jag väntat på.. Paul har nu äntligen fått jennie.. och ja jag är glad för deras skull.. Men ja.. orkar inte ens försöka förklara.. men jag är nog fortfarande sur, irriterad antar jag... Men men.. Spela roll liksom.. Paul är ju lycklig iallafall... Är ju det som betyder.. Dock så är ja arg/besviken över att han tog det via msn.. Ja önska de hade varit irl eller åtminstonde telefon.. Men men.. Jag är glad över att det kom från honom iaf!
Jag är glad att Madiison fanns kvar en stund till i Lesjö så jag kunde prata med henne.. Men de åkte på kvällen.. Så jag är nu "ensam " tills mamma och pappa kommer på onsdga.. men imöra blir det till Mjönäs och hälsa på Jennifer<3 Hon lyckas nog få mig på andra tankar ! Sen ska vi antagligen ta en tripp till Sunne och hälsa på Akrlsson också ^^ Så imöra lär jag inte ha mkt tänke tid iaf :) Och det är jag glad över !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Glöm inte de tankarna som jag lyckades få dig att ttänka <3

2011-05-10 @ 11:28:03
Postat av: Marika

Nej, det glömmer ja inte så lätt ! <3

2011-05-10 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0