Borde sova!!

Med tanke på att jag gick upp vid kvart i 6 imorse så kanske de är på tiden att jag lägger mig och sover nu.. men ja vet inte riktigt jag.. Får nog göra ngt först för att släppa alla tankar och skit, som har pågått hela dagen.. men förhoppningen är inte så stor då jag inte klarat släppa det på hela dagen så varför i hela friden skulle jag klara det nu ?! Ja de kan man ju undra...
Jag vet att några av mina kära vänner är/var samlade idag nere i Karlstad.. Åh gud vad ja önska jag kunde va med.. jag vet ju att de har så grymt kul osv.. Men ja.. Jag ska vara kvar i Lesjö ngn vecka till och rensa huvudet på dumheter och förhoppningsvis få lite klarhet i lite saker innan jag lämnar detta och åker till Karlstad för att vara där ett tag innan jag kommer hem igen..
Penga problemen tycks se lite ljusare ut just nu, hyran betalar jag imorgon då reser typ hela mitt bidrag från försäkrningskassan.. men jag har säljt min bäddsoffa idag så där skramlade det in 250 kr. Som dock kommer gå åt till bensin alltihop.. Men ja bensinen körs upp i gott syfte iaf ! På lördag bär det av till Jennifer och Mathias för lite spelande och god mat tyckte jag ja hörde rycktas om ;) Och fy fan i helvete så kul de ska bli att samla det gänget och härja gärnet!! Tillsammans med dem kan jag släppa de jobbiga tankarna och fokusera på att ha kul.. Gud så underbart de kommer bli! Och jag MÅSTE komma ihåg min kamera :O Glömmer ja den hänger ja mig i närmsta lyktstolpe :O Kvällen måste ju förevigas! :D
En liten tanke vet jag kommer snurra den kvällen... men den är inte jobbig utan mer spännande typ.. Men ja, visst Madiison ska operation "ta reda på sanningen" starta snart?^^ Visst skulle du hjälpa mig klämma ut lite fakta ? ;) Jennifer hjälper säkert också till!!!
'
Nej nu blir det sova !Godnatt folket !

Kommentarer
Postat av: Madiison

Ja jag hjälper dig med operation genomförandet ;) Hahah ! Jag fixar allt vettu ^^ Hoppas du hhar det bra i Lesjö ! Hälsa valpen :)

2011-05-13 @ 01:37:00
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Bra de Madiison ^^ Jag har det hyfsat här i Lesjö! Och valpen hälsa tillbaka ;)

2011-05-14 @ 02:55:48
Postat av: Jennifer

Vadå för operation ?? :P

2011-05-15 @ 19:02:55
Postat av: Marika

Jadu Jennifer de kan du fundera på ;) Nej ja skojja du kommer få veta snart ;) <3

2011-05-19 @ 00:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0