En känsla jag inte gillar!

Idag har jag vaknat med den där känslan som jag har vissa dagar. Nu har de iofs vart ganska sällan, men iaf jag gillar den inte.. Att gå runt och känna sig irriterad på en person som egentligen inte förtjänar detb ?! Hur skumt är inte det då.. Eller ja. Jag vet ju anledningen men det är så störande att vissa dagar kan jag klara mig utan att ens tänka på det, för att sen nästa dag känna att jag skulle vara så grymt kort i tonen och otrevlig mot personen om jag skulle träffa den. Och eftersom att jag vet om det själv så försöker jag ju verkligen att "sköta" mig de dar jag råkar träffa personen när jag är så här.. Det är svårt och jag har oftast lyckats riktigt bra, och jag tror inte någon lagt märke till det då..
Jag gillar det verkligen inte själv. Så samtidigt som jag stör mig på det så stör jag mig också på mig själv som inte kan släppa det och bara låta det vara... Men det är sååå svårt, grymt svårt och vissa dagar har jag bara lust att låsa in mig.. Men jag vill de inte heller för jag vill liksom ha kul och då kan jag ju inte låsa in mig, jag känner dock att jag faktiskt oftast lyckas dölja det när jag är tillsammans med vänner och vi umgås och har kul!
Och det beropr absolut inte på att jag inte vill att de ska veta hur jag mår lr ngt. Utan det beror på att jag kan glömma hur jag mår då om vi bara är och har kul istället för att de ska vara medvetna om det osv.. Och det lyckas riktigt bra för mig, oftast! Det är ju bland dem jag mår BRA!!!!
'
'
Nu ska jag ta mig ngt att äta sen ska jag och Madiison sätta oss på cyklarna och åka bort till Paul och Gurra !! Vi ska fortsätta besegra ondska i Lost Planet 2 ;) Den ni^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0