Mitt 2012!

Vart på några utställningar med Pilo har jag hunnit med;) Ett antal matcher Johan har spelat i både bandy och ishockey! Vart ute med hundarna så de har härjat! Tatuerat Grene har jag gjort också ;) Hälsat på Emma i Åmål någravändor ! Sen lagade vi x-box i ugnen i början av året ;) och det GICK ;)
Vart ute i Borrsjön några gånger :) Till Sommarstugan har jag varit ganska mycket i sommar, speciellt  när jag kommit hem från psyk. Grillkvällar med Karlstad gänget har vi allt hunnit med ;) En Tallinresa med delar av familjen ;) 
Photoshoot med Madiison och Jennifer! Hälsat på sanna och Nils några ggr! Lekt med kameran på både folk och fä ;) 
Hämtat Chippen :D Tagit kort på gänget ^^ Fotat Isadora och Saphira ;) Vart i skogen med Cattis och Micke! Varit på Nils dop :) 
Släktträff*2 , gått Trollstigen med Cattis, micke, Raizer och Chippen ^^

 
Har inte vart så mycket kort i år! Och mycket mera har hänt! Men här var lite iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0