Första fredagen 2013!

Ja, så var det fredag den 4:e Januari 2013! Har inte vart en så händelserik vecka detta men ändå ^^ Har mest myst med mina hundar, i vetskapen om att jag ska upp och jobba på måndag igen! Det som tar emot är inte själva jobbet utan att ja knappt får betalt för det jag gör! 142kr /dagen istället för 111.93 jag hade på OLW! Det gör ganska mycket för hur taggad man är eller inte på att gå dit! I övrigt så trivs jag på Coop, inget fel på personal eller jobb i sig så.. Men ja, som sagt, om det ändå varit ett jobb och inte en lärlingsplats! Men men, kommer en dag när jag har fast också, förhoppningsvis snabbare än jag tror!
Nej nu ska jag kolla på min serie! Snart sett hela så lika bra att kolla klart så jag inte fastnar i den på kvällarna till veckan! 


Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0