Hundarna!

Tänkte ge er en kort presentation om hundarna i mitt liv! Eller ja, de jag bor med iaf ^^
Tar dem i åldersordning ;)

MERCEDEZ  (MERZA)

Ras: Papillon (kan dock inte bevisas att hon är renrasig och jag har mina tvivel, tror de är en gnutta Chihuahua eller liknande i henne också)
Född: 11 November 2001
E: Okänd
U: Okänd
Färg: Vit med bruna tecken
Favorit syssla: Tigga mat och sova (Tanten börjar bli gammal, inte ens agility var intressant sist jag testade)


Kristaras Angel Allito   (ALLITO)

Ras: Engelsk Springer Spaniel
Född: 27 Juni 2005
E: Jäderöns Bobby Burns
U: Båtåsens Vanja
Färg: Svart och Vit
Favorit Syssla: Följa efter mig när jag är hemma och göra allt jag ber honom om! Jag lovar, skulle jag be den hunden och han kunde så skulle han gå till månen! Men tigga mat har blivit en stor syssla på senaste tiden också...



Våtsjötorps Skott (PILO)

Ras: Jämthund
Född: 9 Mars 2011
E: Västersvedjans Ruff
U: Bäcksätras Tindra
Färg: Grå
Favorit Syssla: Det finns ingen hund som ÄLSKAR att jävlas så mycket som Pilo gör, INGEN! Han snor saker, kollar under lugg, väntar, och när man närmar sig så lägger han på ett flin och springer! Jag lovar det ser ut som att han skrattar! Och det finns ju inget så kul som att leka med Chippen heller. Jävlas med surkärringen Merza ligger också på topplistan!!




Fabian (CHIPPEN)

Ras: Släthårig Foxterrier
Född: 12 Maj 2012
E: Väpplingens Jack
U: Järvsöstigens Oknytt
Färg: Trefärgad
Favorit syssla: Leka, busa och härja på alla konstiga nivåer man kan hitta! Sattyg kommer mer och mer! Men innerst inne är han en liten ängel som älskar att mysa, speciellt på kvällarna! När vi är hemma så får man stta gränser för honom och Pilo, annars skulle de leka hela dygnen XD Som tur är så har vi polisen Allito som sköter den delen, när farbror Allito går emellen sätter ingen sig upp och leken är slut och alla kan vila en stund innan det tas uppigen! 






Det var mina vovvar det ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0