Mitt liv just nu!

Sen jag slutade sommarjobba i sommras så har jag känt hur jag började rasa igen.. Men nu har vändningen förhoppningsvis kommit.. Har fått lärlingsplats så nu har jag åter igen ngt att göra och måste ha rutiner på allt. Även om mornarna är lite i tidigaste laget för att hinna ut en sväng med Chippen innan jag börjar klockan 8 så funkar det jävligt bra! Och med bra arbetskamrater och ngt att göra hela tiden så går tiden ganska fort ändå !! 
Och mina antidepressiva ligger kvar där de legat sen jag fick dem utskrivna.. Ibland önska jag att jag hade mina insomningstabletter som jag kunde ta de kvällar när jag har stora problem att sova.. men är så stolt över att jag aldrig behövde börja med de här tabletterna.. Så vill jag ha det! En annan stor sak i det hela var att jag fick hämta hem Chippen som gav mig iaf tillstymelse till rutiner mellan OLW och Coop.. 

Som det ser ut just nu så kommer jag jobba måndag- fredag på Coop (eller ja lärling för de som är kräsna) och sen så kommer jag nog bvara i Karlstad så många helger som möjligt som vanligt! Förhoppningsvis får jag jobb och flyttar dit någon dag igen.. Men just nu så är det här det bästa för mig psykiskt.. 

Min bebis! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är stolt att du slutat med tabletterna ! Otroligt stolt ! <3

Svar: Jag med, jag med! <3
Marika Wahlgren

2012-11-05 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0