Måndag!

Idag har folk börjat reagera på att jag är på konsum och plockar varor och inte på ica ;) Haha! Kul att se reaktionena på vissa asså! 
Imorgon bär det dock iväg till Karlstad på kvällen för sen är det introduktions kurs på onsdag och torsdag! Och nästa vecka är det 5 dar med servicekurs.. Så ska bli intressant och se vad de innehåller, och sen om jg får lov att pendla hela nästa vecka eller hur jag ska lösa allt..  Jaja, det löser sig säkert! Tycker nästan de kunde väntat med kurserna tills i December när jag ändå inte har ngt att göra liksom -.- Men men! Inte jag som bestämmer! 
Nu ska jag äta mat, ut och gå med Chippen sen blir det nog film och sen sova tidigt för är aptrött idag.. Var trött igår med men inte somnade jag för det, nejdå.. Halv 1 va klockan när ja kolla på den sista gången, så hoppas jag somnar ikväll istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0