Karlstad!

Tycker jag fick bra fart med bloggandet för ett par dagar sen, men det avtog dessvärre när jag kom till Karlstad i tisdags.. Men nu ska jag åka hem om ett par timmar så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg innan jag sätter mig på bussen iaf! För kommer nog inte orka när jag kommer hem!
Har vart påå kurs i två dar, vilket inte kändes så där jättevärt för jag vet inte riktigt vad nytt jag tar med mig därifrån -.- Gårdagen bestod endast av info, lappar och övningar jag redan gjort med ABF så kändes ganska ovärt att sitta där i 8 timmar istället för att vara ute i solen(den stunden den lyste) ! Men men, nu är det gjort och hoppas  verkligen att nästa veckas kurs är mer värd! Vilket jag också tror att den är, men det återstår att se!
Nu ska jag ta och se om Madison har något vettigt att komma med innan jag packar ihop och åker hem XD
Ibland är saknaden enorm efter dig, Céro! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0