Karlstad!

Jahapp! Efter en helg hemma i Lesjö så sitter jag än en gång i Karlstad! HAHA! 
Annars brukar det vara tvärsom, helg i Karlstad och vecka i Lesjö.. men tiderna har förändrats, för tillfället iaf! 
Imorgon bär det av på kurs än en gång! Jippie, eller hur säger man?! Teoretiskt har aldrig och kommer aldrig vara min starka sida, jag är mer praktisk och lär bättre på så vis också, istället för att sitta och bara printa in saker i skallen som för övrigt har alldeles för myckert i övrigt att tänka på.. Jaja, får försöka klara 3 dar till så är det klart sedan! Och då är det bara praktik under veckorna som gäller fram till December som fortfarande är väldigt osäker på hur den kommer se ut.. Då jag inte får vara på lärlingsplatsen under december så får vi se om ABF har några andra idiotiska påfynd åt mig .. XD Tycker inte om deras ideér ibland alltså !! Men så är det nog många som tycker så, ja.. 
Madiiison gick just in i duschen och Gurra spelar ngt cp-spel, sen blir det smörgåstårta :D De låter mkt bättre !! 
Så.. Hade!

 
Hehe! En bild från en helg för MYCKET länge sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0