Beställt !

Nu är det beställt! Chippens halsband :D Skulle ta 7-10 arbetsdagar så hoppas det går lite fortare än så !! 
Vilken färg det vart får ni se när det kommer ! 
Och för övrigt så har jag vart hemma med feber och ont i halsen idag.. Känner mig lite piggare nu, så får väl se vad febern säger sen om när jag kan vara tillbaka i vardagen igen, men imorgon blir jag ju hemma iaf! Märks att jag har börjat få lite rutiner på vardagen för fan va uttråkad jag är aså! :O Men men! De är så de är när man blir helt slut av att plocka ur väskan efter veckan och bära ut tvätten i tvättstugan, då förstår man helt plötsligt varför man vart hemma hela dagen xD Gissa om hundarna vart nöjda med att ha mig i sängen hela dagen då? Ohja! De var upp fick frukost, var ut.. Men sen var de allt med in i sängen igen. Kl 1 när mamma kom hem på lunch så var varken Merza, Allito eller Chippen ur sängen förrän jag gick ur den vid halv 2 ! Slöa hundar ;) Men mysigt har vi haft de stunder jag har vart vaken! 


Nu ska jag fortsätta drömma mig bort i det företag jag öppnat i tankarna idag ;)

En av dessa färger har Chippens nya snygga halsband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0