16 November!

Sitter och väntar på att Grene ska komma och hämta mig och Madde så vi får åka och handla lite saker till pizzan ikväll! 
I övrigt har veckan vart ganska bra, över förväntan. Saker som jag trodde skulle vara tuffa visade sig gå mycket enklare än vad jag trodde, mycket enklare! Tror att saker börjar släppa nu, på riktigt. Tidigare har jag fått intala mig själv att de är bättre, med det sagt så har jag ju även försökt att övertyga er om att det är enklare också. Men veckan har verkligen visat mig själv att jag har det enklare med mycket, och att saker inte är så tuffa som jag trott! VIlket är MYCKET bra! 
Igår kväll var det mys med Madiison, Gurra och Grene. Ikväll väntas mys med Madiison, Gurra, Grene, Emil och Emelie. Vi ska baka stenugnsbakad pizza! Thihi! Hur kan ni få fundera på själva ;) Blir kanske spel eller något också, det kan man aldrig veta i förväg ! 
Och imorgon så är det jag som är mersaförare! Haha! När det bär av till Västraämtervik på Lillerudskalajs för "äldre" personer! Jajamänsan, då väntas återträff för årgångarna som är 92.or och äldre :D Ska bli kul att se lite folk som man inte sett på flera år! Kommer dock sakna min älskade vän Jennifer som inte kommer, men henne träffar jag nästa fredag då det vankas fredagsmys i deras nya hus i Munkfors :D Yesyes! Samma folket som var på min födelsedagsfest i Lesjö! Vilket BARA kan bli bra! Ohyes! Haha! Udda kalas kan man lugnt säga iaf ! Men de är det vi gillar mest ;) 
Nej, nu ska vi invänta att Grene ringer och säger att han typ är här! Låter kanon de med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0