Tripp!

Idag när mamma och pappa kom ifrån sin resa de gjort till Stockholm så packade jag och Chippen ihop våra saker och drog till Madiison och Gurra :P Här vart det filmmys med dem + Grene :) Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer ! Är prat på bio och sen blir det nog en sväng förbi Bini iaf :) Försöka hinna med träffa så många som möjligt när man ändå är här liskom :) För på tisdag åker vi vidare ner till Emma i Åmål och blir kvar där tills på torsdag som det ser ut just nu ! Och dit har även Sanna lovat komma så jag får träffa henne och Nils också! ^^ 
 
Sen kommer helgen bjuda på massa skoj den också :D Mamma och pappa har lovat var "barnvakt" så på fredag kväll blir det ut med gänget på kvällen i Filipstad, för då nalkas Oxhälja :D 
 
Inatt får jag dock nöja mig med 1/4 i sängen! Men men.. De får ju lov att gå det också! 
God natt med er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0