Pilo!

Sitter just nu i Filipstad. Har vart vaken sen 7 imorse.. och sov dåligt som fan inatt.. Tankarna i huvudet är inte vackra och tabletterna låg kvar hemma.. Sen var de trångt i sängen också. Men får väl skylla mig själv som lät Allito och Merza vara kvar fast ja inte fick plats själv! Och när jag väl somnat en stund så vakna jag av en duns.. Merza hade flyttat till Johans säng och han hade sparkat henne ur den! Så där låg ett stycke hund på golvet orörlig.. Trodde hon var död för en sekund. Det äckligaste på länge.. Men fick kontakt med henne till slut och hon kom och lade sig i sängen hos mig och Allito igen.. Var tydligen säkrare där.
Nu väntar grillning med släkt hos Cattis sen kommer Emma från Åmål och då bär det av ut i skogen.. Som jag längtar!!
Och på söndag blir det utställning med Pilo som är nybadad idag x) Som han hatade mig när jag tvingade honom att stå där och bli blöt. och för att inte tala om att jag bara var tvungen att gno in han i massa lödder också :O Stackars hund! med hans uppsyn så hade djurskyddsmyndigheten tagit han på en gång om de sett oss! Kunde nästan tro jag försökte dränka stackarn !!

Jag vet inte, men på något sätt så har jag hittat hopp långt bak i huvudet. Hopp som säger att saker kanske, kanske löser sig ändå.. De värsta är ju att jag kommer bli så jävla ledsen när det inte alls är så.. Men nu ska jag ha en helg med massa kul emd Emma och iaf Bailey! Sen får restern vänta tills på måndag!


*
På söndag är du snyggast ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0