Piller..

Behöver sova egentligen.. Men kan inte.. Tankarna vandrar iväg.. Filipstadsmarknaden närmar sig och minnen blossar upp.. Funderar på att ta en av de nya tabletterna för att få sova.. Men vet inte om jag  vill.. Jag vill kunna sova själv.. Och jag vet om att om jag tar en så är jag svårväckt.. Vilket betyder att jag antagligen inte vaknar när Chippen vaknar imorgon.. 
Sitter just nu och lyssnar på två vovvar som ligger i varsin ände av sängen och drömmer.. Vilken lycka de skulle vara att få vara hund egentligen.. Sova leka och äta är vad deras dagar består av.. Inga bekymmer inga tankar.. Det enda är lite avundsjuka när den ena får en godisbit mera typ.. Men inget annat.. Vad vi vet vill säga.. Jag skulle gärna byta med dom. En av våra iaf.. För de finns hundar som inte har de så bra de heller, tyvärr.. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0