Borta bra men hemma bäst!

Ska erkänna att det har vart riktigt skönt att få komma bort ett tag och träffa mina underbara vänner! :D Men nu ska det faktiskt blir riktigt skönt att åka hem och sova i min egna säng med ALLA mina vovvar! Må vara varmt ibland att ha alla i sängen, men när de inte är där så är det alltid något som saknas! Tur jag har Chippen med mig iaf !:D 
Inatt blir det till att sova hemma iaf, sen får vi se hur det blir imorgon. Har inte riktigt löst sig så bra som jag hoppats på med sovplatser... Så får väl se om det blir parkbänk under helgen eller hur det blir XD  
Nej, nu låter det som om Emma har duschat klart så ska ta och vara social i nån timme till innan ja ska sätta mig i bilen igen ^^



Tror Chippen tycker det ska bli skönt att komma hem också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0