Volbeat!

Igår stack mina kära sambos ifrån mig för en tripp till Danmark! Tyckte synd om mig själv där ett tag att jag skulle bli ensam så länge.. Men de va inte synd om mig så värst länge^^ För ja stack och hälsade på min kära vän Sanna som jag inte sett på mkt länge :D Kul de va att se dig igen !!
Finns fler ja borde försöka träffa snart. men de passar ju aldrig -.- Men vi måste försöka fixa ihop de där på ngt vis, eller hur Jennifer ?!
Och tro nu inte jag vart ensam när jag kom ifrån Sanna, nej blir man av med en så får man hitta en annan att umgås med :) Så väl tillbaka i Karlstad så tog jag upp Victor som vart mitt sällskap resten av kvällen ! :)
Idag kom man upp ganska tidigt så de vart filmtittande och storstädning av rummet :D Vart riktigt nöjd med det! 
Och ikväll vart det Tacos mys och filmtittande !
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men funderar starkt på att åka och låna Baloo en stund för att aktivera honom! Men de vet man aldrig ngt annat kan ju komma upp. om inte annat så skulle jag behöva iväg och köpa jeans, men de beror på om Madiison har tid för ja har ingen lust att göra de själv, för är de ngt ja hatar så äre att handla kläder!
Nej nu blire natten!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja men kunde du komma förbi på fredag ?? :D Miss you <3

2011-09-07 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0