Dator jävel :O

Igår kväll efter att jag hade bloggat så skulle jag slå på en film men datorn var inte på min sida utan spelade upp ljud men visade ingen bild så jag skulle starta om för att se om det blev bättre.. Blev de bättre? NEJ! Dator jäveln har fått för sig att jag skriver in fel lösen, fast jag är hundra på att det är rätt :O Så datorn har låst sig själv-.-
Så just nu sitter jag vid Madiisons dator och hoppas på att en datortekniker ska ha vägarna förbi XD

Men dagen har inte vart händelselös bara för det, nejdå! Nu på eftermiddagen så var jag och Madiison ut till Bergvik för jag skulle köpa jeans, och kläder vart det men jeans? Nja, de vart nå svart jensleggings typ och två tunikor/tröjor/toppar ^^

*
Byxorna!

*
Vinröd!

*
Och denna fast VIT!

Det var nog allt för idag^^ Nu blir det att kolla lite tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0