2011- dåligt och bra!

En liten uppdatering innan jag försöker sova för natten!
Har suttit och gått igenom mina FB statusar och inser hur mkt som hänt detta året som faktiskt gått i glömska. Både bra och dåliga sake.. Ska vi börja med det dåliga så har tre hundar som betytt för mig lämnat jorden.. TRE på ett jävla år.. De är inte klokt.. 
Men om vi ska går över på lite roligare saker XD 
'
Kommer inte ihåg när det var riktigt men jag hade en helt underbar fiskedag med Jennifer och KArlsson! Fan va kul vi hade.. Även om vi gav oss på ngt som vi nästan från början kunde ha räknat ut som omöjligt.. Men skamden som ger sig ;) Och nog fick vi båten fram och tillbaka över ngt som var näst intill LAND! Skit asså.. Och Karlsson som lovade oss att de skulle finnas såååå mkt fisk på andra sidan XD Och inte en fisk vi såg till XD 
"Tänk OXE" XD Var ngt de försökte peppa mig med, som ensam fick dra den förbannade båten för de vägrade bli blöta om fötterna -.-
Kvällen avslutades helt underbar i Mjönäs med spelet "Kungen" :) Och inte vart jag ett dugg full heller XD Nej inte alls XD Riktigt kul hade vi iaf!
'
Och kära vänner.. Vem glömmer midsommarfirandet hemma hos Paul?? Inte jag iaf! XD Mer annorlunda får man leta efter asså xD Men kul var det XD
'
Och när vi ändå är inne på annorlunda kan vi ju ta "festen" vi hade för Madiison som helt klart slutade annorlunda XD Eller vad säger ni som var med där?? XD Man behöver inte vara många för att de ska bli stimm stoj och andra tokigheter XD
'
Och för att inte tala om alla bilfyllor vi har haft XD Jag vet inte hur vi lyckas men på 4-5 personer i en bil kan vi ha fan så kul XD Och för att inte tala om alla mornar när vi suttit utanför IKEA när klockan närmat sig både 6 och 8 XD Ja herre gud ! Och lilla Merza som vart med på både de ena och de andra, hon har haft skitkul tills klockan har blivit typ 5 då har hon sett ut att undra va fan vi inte sover för XD 
'
Och alla andra galna ideér vi haft XD När vi satt i skogen borta i Hynboholm tidigt en morgon och prata om allt och ingenting XD Var nog den gången jag hade en hel chipspåse i min bil dessutom xD Jävlar vad jag städade sen XD Och min stackars sko som vi fick åka och hämta för att vi glömde den efter att ha kastat gris med den XD
'
Ja, är nog inte ens en bråkdel av allt tok vi sysslat med de här XD Men ja har inte allt på löpande band i huvve heller XD Så kommer ni ihåg ngt mer speciellt tala gärna om så ja kommer ihåg de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0