Photoshop!

Har på sistonde blivit lite beroende av Photoshop XD Är inte speciellt bra på det men tycker det är så grymt kul.. Skulle vilja gå nån kurs id et för att få lära sig vad allt gör osv.. Just nu så kan jag ju liksom bara det enklaste med att ändra foton och grejer.. Men de som verkligen är duktig på det kan u göra så grymt mkt.. Och de vore så jävla roligt att kunna mer! Men men.. Fortsätta att utforska själv så får vi se vad de blir av det^^ Vet inte ens som det finn kurser i PS häromkring?! Någon som vet det? Finns kanske fler som är intresserade av det rent av? :)
Jaja, jag har iaf lyckats få till mosters bröllopsfoton nu.. Hoppas hon blev så nöjd som det verkade.. Har dessutom börjat leka lite med korten från mamma och pappas bröllop :) Men ja känner mig inte så fantasifull just nu XD Men de kommer kanske tillbaka förhoppningsvis ^^
'
Igår hittade jag dessutom en gammal mapp med gammla blyertsteckningar från 07-08.. Och jag insåg att jag verkligen saknar det.. Men är samma sak där.. Fantasin står still just nu -.- 
Förut har ritning, läsning och PS hjälpt mig att slappna av, hamna i en egen värld för ett tag, glömma allt annat.. Men kanske är det lite för mycket i mitt huvud för att det ska funka just nu.. Fantasin funkar inte och läser jag.. Så kommer jag på mig själv med att följa texten med ögonon och faktiskt läser orden.. Men fattar inte ett skit för jag tänker på ngt helt annat.. Har ingen aning.. Men de är väldigt mycket nu.. Men de blir enklare igen, de tror jag faktiskt!
'
Här har ni mina tre sista verk i PS!

*

Mamma och pappas bröllopsbilder.. Har dock inte bestämt mig för om den är helt klar ännu!


*
Moster och Morbro! Helt klart, ska blir deras egna förstorning..

*
Och sist men inte minst! En bild på min saknade plutt. <3 Ska bli en canvastavla åt mig själv tror jag...



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Riktigt fina bilder ! :)

2011-11-24 @ 22:01:05
Postat av: Marika

Tack :)

2011-11-24 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0