Ja ni...

Trodde inte jag skulle komma hem till Lesjö på ett tag nu !! Men nu ska jag faktiskt dit på fredag :D Min bil måste upp till Wahlgrens Bilverkstad för att se om det räcker med ett AA-möte eller om den behöver läggas in ett tag XD Nej, men seriöst den dricker glykol som fan.. Man hinner inte mer än att hälla i det så är det borta :O Helt sjukt! Jaja, vi hoppas pappa hittar felet och kan göra ngt åt det ^^ 
'
Imorgon ska jag egentligen vara i Filipstad på ett möte.. Men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken.. Bilen mår ju inte så bra och jag vill hellre vara med mamma och pappa och julhandla när de ändå kommer till Karlstad liksom.. Men men, vi får väl se hur det blir.. Tror dessutom jag börjar bli sjuk också så.. 
'
Trazzel har åkt, och just nu sitter jag och väntar på Madiison och Gurra och funderar på vad jag ska äta för ngt idag ^^ Sen får vi väl se vad dagen bjuder på för ngt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0