Hatar väntan!!

Jag verkligen hatar att vänta på saker.. Är det ngt man vill få reda på så måste man vänta hur jävla länge som helst känns det som.. Tålamod är verkligen inte min starka sida, vare sig det gäller bra eller dåliga saker.. Så ska man kanske gå runt och vara nervös över de också, de gör det ju inte lättare att vänta på.. Nix! 
'
Sitter just nu ich väntar på att kanal 5 ska fixa sitt sändnings problem så att jag får se mitt program innan jag ska sova.. Men de verkar ha somnat allihopa för inget händer.. Sen väntar jag på att få reda på om jag har ngn chans att få jobb som jag sökt.. Sen har jag lite mer besked att invänta men men... JAG HATAR ATT VÄNTA, nämnde jag det?? 
'
Hmm.. Tycker det låter som att jag borde sova.. Vilket vore en bra idé, om det nu inte varit för min käre vän Madiison som fick med mig ut och köpa godis vid elva halv tolv så just nu lever jag på sockret -.- Hur dum får man bli liksom...? Jaja, jag somnar nog snart.. Kommer nog bara säga pang så har jag somnat på soffan! XD Jaja, imorgon kommer Trazzel iaf.. Och på onsdag är det meningen att jag ska till Filipstad på ngt möte.. Men som det ser ut just nu så vill inte bilen att jag ska dit-.- Den skiten dricker mer än en alkholist -.- Slurp säger de så är glykolen slut!!!! Och inte läcker den heller :O För om man ställer den på torr asfallt, häller i glykol, och det försvinner i ett naffs så är det fortfarande torrt på asfallten :O Kan någon förklara för mig vart skiten tar vägen :O ??? Hittills har ingen kunnat svara på det.. Men men.. Någon gång i framtiden får jag försöka få upp bilen till den bästa av mekaniker, min PAPPA! Han kan fixa han! :D Hoppas ja -.- Haha!! 
'
Oj shiiiiiit! Mina inlägg börjar bli läskigt lika Madiison's när det gäller flum asså :O Inte okey!! Jaja, 5:an ser fortfarande ut som ett pussel så det får väl bli sängen antar jag! Och hoppas på att det funkar bättre nästa gång "The Listener" går på tv'n!!!
'
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0