Valborg !!

Valborg tillbringades tillsmmans med Madiison, Jennie, Gurra och Paul. Och startades med grillning på stranden vid vattenskidklubben här i Karlstad :) Vi hade jättetrevligt ! Var meningen att vi skulle ha vart kvar där och spelat lite fotboll osv, men det blåste så kallt när solen gick ner så vi beslutade oss för att förflytta oss hem till Paul :) Det vi spelade "Förfest spelet" men när jag tänker efter så borde det nog heta "se till att vara stup full innan du spelar-spelet" XD Men jag kan rekommendera det för er som vill ha lite utmaning osv vidare! Men ett tipps är att INTE spela det nykter^^ Nu ska biderna få tala för sig själva ^^

*

Vår utsikt från grillplatsen :D

*

Madiison har hämtat dricka ^^ Dock så ser det ut på bilden som om hon vore stenfull men nejdå! Hon har knappt fått något alls i sig där faktiskt XD

*

Jennie !^^

*

Gurra skötte grillen och Paul kolla så de gjordes bra XD Typ!^^

*

Madiison och Jennie med sina "glas"^^

*

Förfest spelet ;) Där man skulle vara beredd på vad som helst!

*

Jag och Madiison blev bara av med kläder precis hela tiden medans Paul bara fick ta på sig mer och mer.. Här har han mina Leggings på huvudet XD

*

Vissa blev vääääldigt fulla och när jag, Madiison och Gurra skulle åka hem ville inte riktigt alla släppa taget -.- x)

*

Väl hemma i trapphuset kunde inte riktigt alla ha koll på sig själv ;) Men de löste sig bra ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0