Myskväll i Mjönäs :D

Igår vart en riktigt trevlig kväll i Mjönäs! :)
Och jag kan ju erkänna för er här som läser bloggen att det stundtals kändes som om vi var 3 par XD Tyckte nån mer som var där att det var så? Eller är ja knäpp? XD 
På ngt konstigt sätt så kom vi efter i tid på vägen dit! Så det vart bråttom så de vart en riktigt jävla färd mellan Karlstad och Mjönäs -.- Och min stackars benisn den slurpades upp SNABBT :O Fy fan 2 liter milen -.- Bah! Behöver en bil som kan gå fort men inte dricker NÅGOT! Vart hittar jag det? De undrar ja !^^ 
När vi kom dit så vart det Tacos ! :D Och jag blev ilurad en Jalapeno av Gurra mot en tia som jag ännu inte fått :O Problemet vart att det sved som fan i piercinghålet :O Så jag sprang iväg till toan och spotta och skälja munnen med vatten, medans ja var där så hällde Gurra Jalapeno"vatten" i min cola :O Så när jag kom tillbaka och tog en klunk Cola så brast alla i skratt -.-  XD
När vi plockat av och lugnat magen lite så bar det iväg ut för lite Kubb, killarna mot tjejerna! Vi vet ju alla att vi ägde arslet av dem om vi bara vill men vi vill ju inte att de ska skämmas för att ha förlorat mot tjejer liksom så vi lät dem vinna ;) Efter 2 omgångar Kubb så vart det fotboll ! Fan så kul, men jobbigt. Man känner ju att ciggen gjort sina för lungorna asså -.- Fy fan ! Och mitt knä ville verkligen inte som jag men men. Det funkade första "halvleken" men stelnade sedan till! Idag så är det stelt och lyder mig inte -.- Och ryggen verkar ha fått sig en törn av smällen Karlsson gav mig-.- Han fällde mig så ja slog i backen en men .. Smällar man får ta ^^
Fan så kul hade vi hela kvällen iaf ! :D

*

Bästaste Madiison!

*

Karlsson i egen hög person XD

*

Jennifer packar upp Kubbet ^^

*

Gurra står och tror han är ngt ;)

*

Födelsedagsbarnet själv ^^

*

Sista bilden för denna gången ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0