Kolsnäs x)

I lördags så var jag på marknaden i Hagfors tillsammans med Jennifer, Patrik och Pelle. Var ju inte så mycket att kolla på men fanns lite saker och de var riktigt trevligt :) Sen satte vi av mot Mjönäs, på vägen dit stannade vi vid en strand och bara satt och glodde ett tag, underhållning på hög nivå vart det nog där ja för vissa XD hehe !!
När vi väl kom fram till Mjönäs så bestod middagen av Nudlar poch smörgås ^^ Lite variation till mina och Jennifers köttbullar som de brukar bli när vi gör ngt tillsammans :P
Och innan vi satte oss i bilen för att styra färden mot Kolsnäs i Sunne så passade jag och Jennifer på att brotta ner Karlsson på golvet (ja jag stod för det mesta brottandet XD) och nopprade hans ögonbryn lite snyggt! Så nu har han inte kvar sitt Mc Donald's M längre utan nu ser det mkt bättre ut ;)
Iallafall så kom Jennifer på med innan vi åkte att hon också¨ville dricka, så hon tog med sig lite cider så hon hade nåra iaf! Vi hade riktigt kul och det vart en del härj i bilen. Både Karlsson och jennifer har bilder från resan upp men jag har inte haft chans att få dem än men de kommer väl^^
Väl i Sunne så träffade vi på vänner till Karlsson och vänner till Karlssons vänner, och dessa tillbringade vi kvällen tillsammans med. Vart en hel del körning mellan Kolsnäs och Sunne centrum dessutom XD På både okända och kända ^^ Men men, de va kul så ja hade inte så mkt emot det..
Dock så vart inte hemresan lika problemfri som dit resan -.- Började med att Jennifer vart dålig som fan och behövde spy ungefär var 500:e meter lr ngt. De har aldrig tagit så lång tid att åka den vägen asså. Men de gör inge Jennifer, huvudsaken är att det inte var ngt farligt! Och jag hade inge bråttom så med mig är det lugnt<3
Och sen så var det ju en viss Karlsson som total kasserade sin telefon på vägen hem -.- Den plockade jag hundratals delar till dagen efter när jag var tvungen att städa ur hela bilen. Så just nu ligger klädsen och väntar på att jag ska tvätta det. Får hoppas det är väder imöra så jag kan tvätta det då!^^ Fy fan ur bilen såg ut på söndagen, men jaja.. Nästa gång får de städa själva fyllona ;)

*

Hmm.. man kunde ju nästan tro att de är jag somhållt i kameran! Men de är faktiskt Jennifer därför ingen bild på henne från resan upp till Sunne :/ 
Och väl där uppe höll ja kameran på avstånd från folket XD


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mycket trevlig dag iaf. Men kvällen kunde ju ha slutat bättre. Var nåt lurigt jag fick i mig. för den mängden blir jag inte så dålig på ..

2011-05-25 @ 16:34:06
Postat av: Jennifer

Ja Patrik blev mycket finare med två ögonbryn istället för ETT ! :P

2011-05-25 @ 16:34:47
Postat av: Marika

Jo, de måste ha vart ngt lurigt med den där spriten du fick av Linus! Säker gammalt hembränt skit -.-



Ja Karlsson vart mycket bättre med två ögonbryn ^^

2011-05-31 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0