Hagfors marken!

Ska snart gå in i duschen och sen göra mig klar för att hämta upp Karlsson(Pelle och Amadeus?) innan det bär av till Hagfors på marken(marknad)! XD Där ska jag träffa upp Jennifer som jag ska tillbringa hela kvällen med medans de andra idioterna är i kolsnäs och festar loss innan jag ska hämta upp dem där! Så inatt blir jag inte tidig hem de kan jag lova! x)Men men. Nu ska jag sätta fart!

_______________________________________________________________________________________________
Och för er som inte hört ngt från mig på ett antal dagar så har jag stängt omvärlden ute för att ta lite semester från allt och inget. Men jag är på gång tillbaka igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0