Första natten !!

yes!! Ja överlevde första natten ensam med vovvarna ;) Men vem gör inte det liksom med en liten vit ängel med stora håriga öron, sovande i vid nacken. Och sen en stor svart/vit fluff som tror att han är så tuff och kan övervinna allt men när det verkligen gäller gömmer han sig bakom benen ;) Klart man överlever med de två hjältarna ^^
Egentligen var det meningen att Merza skulle ha åkt till farmor idag, och att jag skulle haft Baloo i några dar istället, men när jag vaknade imorse så kände jag bara nej.. Merza ska vara kvar hemma hos mig! Hon har legat vid min hals hela natten! Jag har knappt vågat röra på mig, så visst ja har inte sovit speciellt bra.. Men hon följer mig just nu precis som Allito alltid gör.. Jag har inte mage att lämna bort henne, när jag känner att hon knappt vill lämna min sida... Så de blir jag, Merza och Allito veckan ut :D
Sen så kommer det ju lite folk hit på fredag och jag vet att de gillar Merza och att hon kommer bli överlycklig när dom kommer hit! Så nu får de vara jag och mina bebisar :)
'
Nej nu ska jag ta och gå och duscha för sen ska vi åka och hälsa på Farmor och Farfar en stund. Tror även det vankades middag där ;)
'

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0