Dagen hittills.

Har just kommit hem från Filipstad, efter aatt ha varit hos farmor och farfar och sen en sväng till arbetsförmedlingen. Nu bär det strax av till Hagfors, för att syrran slka på mopedkurs, så jag och vovvarna får försöka fördriva tiden bäst vi kan så länge!
________________________________________________________________________________________________
Känns dessutom som om jag håller på att få tillbaka mitt humör.. Mitt rum här hemma i Lesjö är nu städat från topp till tå. Dock så behövs det dammsugas igen-.- Så är det när man har tre hundar och kommunen inte sopar vägarna -.- Fatta hur mkt som fastnar i Allitos päls när det är blött och grusigt liksom :O Nej fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0