Suger...

Har försökt att komma igång att blogga hur många ggr som helst på sistonde men har bara inte tagit tag i mig själv^^ Men för åh ge mina älskade vänner ngt att läsa så ger ja er ett litet inlägg nu :P Så ska jag ta tag i saken på riktigt imorgon :D Tror ja ... XD
Är mkt som suger just nu, men ja orkar inte vara negativ därför så ska jag berätta om roliga saker som hänt och som ska hända :D
Denna vecka har jag tillbringat kvällarna med Karlsson och Pelle på diverrse ställen i värmland ^^
En kväll var vi till Myra utan för Munkfors och kollade in ett gammalt mentalsjukhus, jag vågade inte följa med så ja stannade i bilen så den slapp vara ensam ^^ Men kan ju säga att det jag såg av huset så var det läskigt :O
Kvällen efter så var vi iväg och kollade på grottor 5 km från Storfors^^ Riktigt spännande att se faktiskt^^ Efter det så var vi fram till Storfors och hälsade på Tim, en kompis till Karlsson från Södra Viken :)
Idag har det inte hänt så mkt. Var till kyrkan på skolavslutning hela förmiddagen^^ Sen blev det en powernap, innan maten och mamma och pappa och de stack iväg på 9:ornas avslutning i älvsjöhyttan så jag vart själv med Merza och Allito. Hämtade Baloo och stack ut med Karlsson och Diesel i skogen en stund så hundarna fick härja^^ Sen hem och kolla på film "Water for Elephants" har sett bättre men även sämre filmer XD Innan KArlsson skicka och fråga om ja skulle med ut XD och nu ligger jag här och ska snart sova för att orka med en hel dag med Jennifer imöra :D
Had'e!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2011-06-18 @ 09:23:35
Postat av: Jennifer

Ofta man ställer klockan på en lördag :P Men det gör ingenting eftersom vi ska ha en heldag :D kul med ett blogg inlägg :) </

e

2011-06-18 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0