Studenten ^^

Ikväll bär det av tillbaka till Karlstad för att imorgon fira att Grene och Paul tar studenten^^ Då de går på olika skolor och går ut samtidigt så var det bara till att välja vilket var jätte jätte svårt! Jag är närmare Paul än vad jag är Grene, men jag har själv gått på Lillerud där Grene går ur och de har stor dragningskraft att få uppleva ännu en student där.. men de känns samtidigt som om jag sviker Paul.. Men jag vet inte ritkigt.. Men jag kommer umgås med Paul typ hela eftermiddagen/kvällen om jag fattat rätt så då kan jag ju ta och vara med Grene när han springer ut då Gurra ska köra runt på honom sen så vi kommer inte se så mkt av honom tror ja x) Så de känns som om jag ändå lyckats få allt lite rättvist iaf, så hoppas vi att Paul inte är allt för ledsen på mig för att jag inte är där när han springer ut..
Men nog tror jag att deras dag kommer att bli bra, de hoppas jag för deras skull iaf :D
________________________________________________________________________________________________
'
Kan knappt fatta att det är två år sedan jag tog STUDENTEN :O De känns som om de va för typ ett halvår sedan eller ngt. Och att det har gått ett helt år sedan jag Madiison och Jennie var till Cypern :O Fan vad tiden går fort asså :O De är inte klokt. Tänkte jag ngn dag här ska sätta mig och ta fram lite kort från min student, bal och sen Cypern resan^^ Så då kommer det väl upp en del här antar ja^^

*

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0