Dålig uppdatering!!

Har vart väääääldigt dålig på att uppdatera på sistonde. Men det gäller inte bara bloggen utan 'ven BDB och FB också. Jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatrera, ja att ens sitta vid datorn faktiskt. Jag har u vart i Lesjö och vart hundvakt åt lilla Pilo som behöver lite extra tillsyn om han någonsin ska bli rumsren x)
Men just nu så sitter jag i Karlstad med Madiison och funderar över vad dagen har att erbjuda ^^
Kom jit i går tillsammans med Madiison och Gurra så imorgon 07.40 blir det att sätta sig på bussen för att hinna hem i tid för att åka till Filipstad och vaccinera vovvarna xD
______________________________________________________________________________________________
Förövrigt så står min bil just nu isär plockad i Lesjö och väntar på lite nya delar ! Ja kommer bli fattig denna månad också-.- Precis som alla andra -.- xD Men men, lär ju bli kvar ett tag i Lesjö så de löser sig. Så länge man är där så behöver man inte lägga pengar på mat utan kan lägga pengarna på roliga saker. Dessutom så tar Paul och Grene studenten så där försvinner lite pengar sen är ja även skylldig Madde för min del av Gurras present. Vad mer jag är skylldig folk drar ja inte upp här för ja orkar inte tänka på de... Men att bli miljonär skulle ju inte sitta helt fel -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0