*Har tråkigt*

Ligger i sängen och funderar på om jag ska sova men har inte rikitgt lust till det än! XD
Men jag hitta nån sån där jädrans lista på en annan blogg så ja gör väl den medans ja lyssnar på GRYM musik en stund då ;P

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – det har varit väldigt händelserikt. Bland de bästa åren :)
Bättre än förra året? – Nja, de beror på vilket sätt man jämnför dem
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Flyttade till lägenhet i Karlstad ;P Finns mycket oförglömligt från detta året men de är de största :)
Har du flyttat under år 2010? – Japp^^ Från Lesjö till Karlstad
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Japp
I så fall vilken? – B.la. Infinity - Outblast
Har du kysst en främling? – Nepp!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Som ballder:O XD
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Jupp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jupp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte vad jag är medveten om iaf.
Har någon i din släkt avlidit? – Ja
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Hmm... tror Grene fick sig en jävla omgång men de var han förtjänt av så.. XD
Varit i slagsmål? –  Inte på riktigt nej!

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - OHJA!!!
I så fall vad? De specifika tänker jag inte nämna här men de finns mycket småsaker också
Har du skämt ut dig? – Garanterat
Har du ljugit för en vän? – mm..
Har du varit ute en hel natt? – Hahah xD OM?!
Har du blivit tagen av polisen? – Nejdu! De håller jag avstånd till^^
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jo xD
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jo XD

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Ingen alls
Har någon varit elak mot dig i skolan?
Hatar du någon på din skola? -
Har du gjort något framsteg? – 
Haft alla rätt på ett prov?

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – JA
Har du förlorat en vän? – Tyvärr...
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Näpp
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Har hänt
Har du ljugit för en bästavän? – Har hänt i mitt liv ja
Har du haft en relation med en vän? – Nepp

Har du svarat ärligt på samtliga frågor? - Hahah XD Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0