*2011-01-12*

Har just insett vad det är för dag imorgon... Kan knappt fatta att det har gått ett HELT jälva år sen 13 Januari 2010, dagen då min lilla kaninskrutt lämnade oss förgott.. Spökis fick mig alltid att se ljuset i livet. Han lyckades alltid att få mig att le med sina små påhitt tokrusen han brukade få när man släppte honom på golvet, busade med våra hundar, dessutom ÄLSKADE han clementiner. Aww... Gud va ja saknar den plutten !!
Säkert många som tycker de är ofattbart att man kan älska en kanin så mycket som jag älskade min Spökis, men jag kan ju lova att en sån kanin finns de bara en av i livet.. Och jag har redan haft honom.. Och jag hade lyckan att få ha honom i nästan 10år ! Älskade & saknade Spökis ! <3

Imorgon är det dessutom en stor dag för mig av en helt annan anledning :) Men jag tänker hålla lite till på vad det handlar om ;) Det får ni veta mera om när jag själv vet mer ^^

För tillfället så sitter jag i min säng tillsammans med Merza som är här en sväng på besök :D Här har vi typ suttit hela dagen och kollat på film (A) Men vadå de får man göra så här dagen innan liksom ;) Snart kommer Madiison hem så då får vi nån att prata med iaf ^^
Just nu så sitter jag med CS5 och redigerar bilder på Spökis, lyssnar på musik(som Paul måste ha hjärntvättat mig för att jag har börjat gilla de :O Men vad för musik de är håller ja alt för mig själv ;P)

Nej de var väl allt för denna gången :)

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0