*2011-01-02*

Dax att lägga sig och sova kanske? Måste ju va pigg imöra ! :O
För på kommer JENNIFER och MATHIAS på besök i vår fina lägenhet :D
Men de ska ju inte vara några problem med det för inatt slipper jag den droppande kranen XD För jag har nu ett nytt rum ;P Känns skit skönt att få ett större och bätter ljudisolerat rum så man slipper höra allt som händer i lägenheten och de andra kan duscha och fixa i köket när de vill utan att jag vaknar :D
Fast de känns ändå konstigt, de här är ju liksom inte mitt rum, de är ju Jennie som ska bo här :S De har inte riktigt gått in i mitt huvud att vi är en mindre i lägenheten nu än va vi var för ett tag sen... men men tiderna förändras och det är väl bara att inse antar jag..
Är de något jag lärt mig genom mina 20 år och 2 månader så är det att saker förändras, ibland till de bättre och ibland till de sämre.. Och man kan inget göra åt det utan de är bara att acceptera !!

Ni får ha de så bra för nu ska iaf jag sova! Natti natti <3

ws


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV; Det är bara du gör som du vill (:

2011-01-06 @ 02:03:48
URL: http://faaannyengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0