Vet inte riktigt...

Finns så mkt att skriva om, fast egentligen ingenting.. Finns saker som man inte vill dela med sig av, sen finns de saker man inte BÖR dela med sig av.. 
Iaf så just nu så sitter jag i lägenheten på Rud, Madiison pratar i tele och Victor sitter och krånglar med datan.. Och jag börjar bli riktigt trött XD
Att vara med Sanna på Föräldrautbildningen tog på huvve asså.. OCH för att detta inte ska misstolkas av någon, så var jag bara med som stöd då hennes sambo inte kunde följa med pga att han hade tenta idag.. Så det är alltså INTE jag som ska få barn så ni har det på de klara! ^^ Vet ju hur saker brukar bli, så ja antar att säkert någon, även fast jag klart och tydligt skrivit att ja inte ska ha barn så vet man ju hur folk är, och saker får egna ben och flyger iväg på och sprider falska rykten snabbare än vinden själv.. Men men, kanske inte har nån sån läsare här?! Jaja, jag vet ju iaf vad som är sant och jag kan ta det ryktet i så fall.. Annars hade jag ju inte skrivit att jag vart med henne överhuvudtaget XD 
'
OJ jävlar vad de där kändes rörigt asså XD
'
Men iaf, jag och Madiison har Gurrafria dagar ^^ Så imöra blir de tacos mys till idolfinalen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0