Tankar om mig...

Har pratat en hel del med min älskade vän Madiison, och har nu börjat inse på riktigt att jag inte bara drar ner mig själv allt djupare... Utan andra lider också pga mig.. Vilket absolut inte känns bra. Så har nu bestämt mig för att hur oint det än gör så måste jag göra ngt åt mig själv! Kommer inte bli lätt.. Verkligen inte lätt.... Men jag måste hitta glöden någonstans att kämpa med! Jag tror jag har hittat lite av den.. Men de är ytterst lite!
Fast den riktiga sanningen till att jag sitter kvar här är familjen och vännerna! Utan dem vore jag inget!
Just nu har jag riktigt svårt att hitta mig själv! Men jag jobbar på det! Så mina vänner kan vara lyckliga! De är det enda jag vill just nu! Sen tar jag mig sen.. men jag måste hitta glöden ordentligt att ta tag i det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0