Söndag :)

Idag har jag, tro det eller ej, mått BRA! Riktigt jävla bra! Och de känns skit skönt! 
Jag har duschat Merza (Allito tar ja imöra, han behöver trimmas först) , vart och hälsat på baggen Eriksson, hans fruar och alla lammen :) Hjälpt pappa med maten och gjort efterrätt :D
Dessutom är ju vädret helt underbart ! Jag hoppas på att det håller i sig lääääänge nu :D
'
Nu har alla som ska ha lösenordet till min blogg fått det... Slutligen är ni : Madiison, Emma, Jennifer, Sanna, Jennie, Alex och Paul som har tillgång till den!
'
Nu lite bilder från dagen :D

*

*

*

'

Nej nu ska jag ta och äta lite Cheescake som är dagens efterrätt^^ Den du Madiison ;)


Kommentarer
Postat av: Madiison

Vaddå cheesecaka ??? Hmpf ! Jag skulle aldrig gett dig receptet diin mupp. Nu kan du ju retas o grejer :( . Hahah x)

2011-04-18 @ 00:07:54
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Hihi XD Finns en bit tills imorgon när ja vaknar också ! Mums så gott de ska bli ;) Nej men ska tänka på dig när jag äter den ska du se ;) XD

2011-04-18 @ 00:10:45
Postat av: Madiison

Fan vad du är elak >.< Jag ska reta dig som fan till helgen för vi ska ha cheesecake då din mupp !!! >.< xD

2011-04-18 @ 02:22:35
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska vi med ha på Påsk så de är lugnt du ;)

2011-04-18 @ 03:03:27
Postat av: Madiison

Du är fortfarande bara taskig ....

2011-04-18 @ 12:57:21
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika

:'(

2011-04-18 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0