Sitter ensam!

Hmm.. De är fan inte nyttigt för mig att sitta ensam asså.. Sanna var här en sväng förut, jätte trevlit! Men hon var tvungen att dra vidare i jobbet så nu sitter jag här ensam och hoppas på att Madiison och Gurra ska visa sig här igen snart -.- 
Jag har försökt att rita lite för att få bort tankarna men de gick ju som det gick... En fågel som ser ut som en muterad hamster kallar då inte jag lyckat -.- Fick dock till ganska så bra schäfer öron men sen då? Den kommer bli att se ut som en jävla ailien om jag fortsätter med den -.- 
Försökte blogga förut men de lät så självmordbenäget eller något så jag slopade det inlägget x) För riktigt så illa är det inte som det blev att låta i det inlägget XD Just nu är jag bara sur på at jag inte har ngt att göra. Eller ja, jag skulle kunna städa mitt rum lr ngt men de känner jag inte för.. Hmm.. Känner för att ta kort... Men jag vet inte på vad, jag vet inte var eller ngt.. Bara vet att jag vill göra de.. Sen har jag ingen bensin i bilen heller för den delen så det gäller att gå eller cykla men de är tråkigt ensam så.. Visst är ja positiv idag???? x)
Nej inte direkt men jag är inte deppig heller bara jävligt uttråkad -.- MADIIIIIISSSOOOOOON KOM HEM !!!!!!!!!!!!!!!!
Kanske skulle försöka övertala henne om att ja vill ta porträt bilder idag (A) Undra om jag kan få med henne på de ja XD Om jag mutar med ngt så kanske ^^ Hehe!! Och inte går de att prata med henne i tele heller :O Nej för hon har inte täckning -.-
Jaja, de kommer väl ngn gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0