"Oskyldigt dömd"

Den här kan bli en riktig luring att skriva om asså. Och det kommer garanterat inte att bli något långt inlägg de kan jag ju nästan lova..
Men visst är folk för snabba att dömma folk för hur de ser ut eller vad de hört om någon person? Eller är det bara jag som har gjort det vissa gånger? Tror jag knappast, men det är många som inte erkänner det för sig själv tror jag.. Jag har ett exempel på en sådan sak.
Jag minns att Gurra hur länge som helst försökte få med mig, Madde och Jennie och träffa Paul. Men pga att jag blandade ihop Paul med en annan kompis till Gurra som jag tyckte var lite "skum", vilket jag så klart hade berättat för Madde och Jennie, så ville inte vi träffa Paul. Men Gurra gav sig inte. Som tur va! XD Utan vi mötte Paul när vi skulle kolla på Grenes krockade bil. Och då hade vi inte en aning om att Paul var med! Och jag kan ju säga att jag är riktigt glad att vi lärde känna honom, för det är en riktigt bra kompis!
Men poängen var med det där, att Madde och Jennie dömde efter det jag sa.. Vilket blev helt fel eftersom att jag trodde Paul var en annan person för att jag hade blandat ihop namn! Så i slutet är det ju mitt fel... Men som sagt så var poängen att visa hur jag menade med att döma efter vad man hör!
'
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så jag avslutar här. Ska snart åka och handla lite ^^
'
"Don´t dream your life, live your dream!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0