Närmaste framtiden!

Imorgon kommer pappa hit, han ska växla pengar innan de drar till Turkiet sen så ska vi ordna med lite andra saker:)
På lördag ska jag agera fyllechaffis åt Paul som ska på fest i Skattkär, vilket jag inte har en aning om tider på men de kan nog bli vilken tid som helst under natten/morgonen skulle jag tro. Så söndagen kommer nog att bli en slapp dag för att samla lite ny energi !!
Sen har jag inget planerat förrän på torsdagen då det bär av uppåt Lesjö, på vägen blir det även ett stopp i Filipstad hos arbetsförmedlingen för lite krångel med byte av handledare då jag går ur ungdomsgarantin och in i nått annat skit vad de va. Blir sen kvar i Lesjö tills tisdagen den 19 för då ska jag till ABF och få papper för ersättning påskrivna. Planera är då nått som ABF suuuuger på. De kunde ju ha lagt tiden för möte någongång runt den 19 så jag hade sluppit åka fram och tillbaka -.- Iallafall så bär det av tillbaka till Karlstad den 19 för eventuellt lite festande på torsdagen den 21:a, och sen upp till Lesjö den 23:e för påsk med familjen^^ Längre än så har jag inget planerat mer än att jag ska vara hundvakt en vecka f.o.m den 4:e Maj då mamma, pappa och syskonen drar till Turkiet. Vart jag ska vara vet jag inte riktigt än. Men det märks^^
'
Så Madiison! Är du nöjd nu när jag har bloggat ännu mer????? ;)
'
'
"Don´t dream your life, live your dream"

Kommentarer
Postat av: Madiison

Blogga mera ;) Men du är duktigt på väg ^^

2011-04-07 @ 02:40:09
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ehj, glöm inte bort det andra fyllot!?! Jag vill också hem...

2011-04-07 @ 07:09:01
Postat av: Marika

Haha XD Jag ska joba på saken Madiison! ^^

Nej, jag minns dig Jennie men du hade inte pratat med mig än när inlägget skrevs :P

2011-04-07 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0