Bloggen har ny "outfit" ;-)

Efter mycket krångel hit och dit så har jag bestämt mig för att testa om jag kan börja blogga igen. Så klart kan man inte "börja om" med det om man inte har nya "kläder" på bloggen så det har jag krånglat med ett tag nu ^^ Det är fortfarande saker sm inte är som de ska men det får bli lite efter hand :)
Det har hänt väldigt mycket kring mig på sista tiden, och jag är inte riktigt mig själv. Men jag ska försöka börja blogga. Vem vet det kanske hjälper att skriva av sig.. Har aldrig hjälpt mig förut men men. Jag är mer typen som tänker väldigt mycket istället för att prata eller skriva om det. När jag väl gör det så är det saker jag har tänkt vääääldigt länge på som jag t.ex behöver hjälp med att lösa. Men vi får se hur de blir med det här.. Nu när de är omgjort och så här så kanske det blir lite enklare att försöka hålla er uppdaterade också¨;-)
Nej, blir ett till inlägg lite senare tror jag. Beroende på hur sena vi blir hos Paul vill säga. Men ska försöka uppdatera lite om vad som har hänt osv!
"Don´t Dream Your Life, Live Your Dream"
*

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar nya upplägget på din blogg =) men nåt som kunde vara lite bättre kanske kunde vara att göra så man ser vad man skriver här i kommentarerna :P Annars skit fin! :D!

2011-04-02 @ 20:42:30
URL: http://tuddis.blogg.se/
Postat av: Marika

Jo, de har du rätt i. Men jag ha kämpat som fan, men kan inte få de i nån annan färg -.-XD

2011-04-03 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0