Besökare!

Hmm.. Som ni vet är min blogg låst.. Och ni är f.o.m idag 5st som har lösenord och grejjer till den.. MEN igår hade det vart 6 besökare :OKan någon berätta för mig hur det går till :O Madiison, Jennifer, Alexander och Paul hade inloggningsuppgifter igår.. Ja plus mig då! Det är 5 st, så det går inte ihop jue :O Jennie fick inloggningsuppgifter av mig idag...
Är det någon av er som igår var in från 2 olika datorer? Jag vill bara veta om det är någon som läser som inte ska läsa så jag behöver byta inloggnings uppgifter ?! Så ni kan ju höra av er !

Kommentarer
Postat av: Madiison

Jag var inne på din blogg igår både från min dator och datorn på hammarö ;) Så du kan nog vara lugn ^^

2011-04-17 @ 00:05:43
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag använder bara samma dator, så det är nog lugnt då ifall Madison varit innae ifrån två olika datorer.

Blogg-lösen är tro det eller ej, oftast rätt svåra att knäcka :P

2011-04-17 @ 01:53:27
Postat av: Anonym

Madison: Okeej^^ Då först grejjen :P Men funderade ett tag du :D

Alex: Ja, Nu är jag ganska så lgn XD

2011-04-17 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0