*Next Plane Home*

Ännu en helg till ända.. Denna helgen har det varit lugnt, bara umgås med folket, sjungit lite singstar, ätit tacos, vart ute med hundar, kollat på film. Ja bara haft det allmänt trevligt :D
Men nu är det snart slut, har hört på kom radion att mor och far har stannat till för att fika i Filipstad så nu dröjer det väl inte allt för länge innan de kommer och vill ha tillbaka äganderätten på sitt hus^^ För min del får de gärna flytta någon annanstans :P Haha xD Nej, men det har vart så roligt att kunna göra som man vill när man vill x) 

Och jag kan ju tala om att min säng! Den har vart ockuperad hela helgen!!! xD För det första tror Merza att hon äger den men sen så har hon haft sällskap i den av random folk xD Haha

Så här såg det ut:


d
Madiison och Merza :D

d
Karlsson och Merza :D (Var ju bara lite mer närgången med min hund än vad Madiison var^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0