*Everytime I Hear Your Name*

Helgen har tillbringats tillsammans med underbara människor:) Namn kan jag ge er men bilder var det stränga regler på tyvärr :/ Men de får man acceptera. Fredagen blev det grillning tillsammans med Madiison, jennie, Gurra, Grene och Robin :) Massa roligt vart de iallafall :P Många fina skratt, kommentarer och "mobbning" . Vi skulle från början vart på Hammarö och grillat, badat och tältat. Men när vi inte kunde hitta någon bra plats att sätta tälten på så blev det ändrat och vi skulle ha vart på Segersta. Men inte hamnade vi där heller xD Nix! Vi hamnade 3.6 mil utanför Karlstad mot  östra Emtevik^^ Aldrig blir det som vi planerar, men vad gör det när vi har roligt ändå :D?

f
En bild från kvällen kan jag bjuda på utan att åka på stryk iallafal ;D

 

På Lördagen när vi vaknat och packat ihop allt i lägenheten där vi sovit så bar det av ut för att leta mat. Vilket INTE blev det lättaste xD Nej, åskan hade slagit ut alla matbutiker, macker och restauranger i närheten xD Men när vi väl fått mat så blev det till att åka och gå i lite affärer innan det bar av ut till Grene vid 8 tiden på kvällen ^^ Och där tillbringade vi även natten :)

Tyvärr så var vi tvugna att åka därifrån tidigt då Madiison skulle hem för att åka till Örebro och shoppa billig elktronik xD Och jag skulle hem på syrrans konfirmation :)

 

Nu orkar jag inte dra mera om helgen!

...The World stops for a moment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0