*Counting all the assholes in the room*

Känns som om jag går in och ut genom mörker.. Ena timmen är jag i ett ljust rum, på topp och mår jätte bra för att sedan gå vidare in i ett helt svart rum där allt bara är skit och jag mår as dåligt och inget är som jag vill att det ska vara... Sen börjar det om igen, och igen och igen och igen... Och det är inte olika för varje vecka eller dag. Nej, det är för typ varje timme.. Oftast ser jag bara det som finns i det svarta rummet, eller ja, det jag tror finns där men sen ser jag ljusglimman och kommer ut i ljuset för en stund... Men det börjar bli väldigt jobbigt...
Som tur är så finns alla älskade vänner här och lyser upp för mig när jag försvinner in i mörkret...

Nog om det imorgon blir det nog en ridtur tillsammans med Anna. Det var några år sedan sist... Men jag hoppas det blir roligt. Och sen kanske träffa lite annat folk senare på kvällen:)




Don't say you love me,
I don't believe it!
Don't say the words,
If you don't mean it.
Don't want to hear it
Out in the open
Keep it inside
If you don't mean it






^^
I keep waiting for you...........<3



Kommentarer
Postat av: Madiison

Jag hoppas verkligen att du vet vad du gör och jag hoppas verkligen att det är värt vänta på .

2010-05-17 @ 21:13:34
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/
Postat av: Marika^^

Du förstår inte vad jag pratar om eller?

2010-05-17 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0