Foton:)

Idag har man vart till Filipstad med pappa och Johan. Vi var dit och kollade på present till mamma men hitade inget passande så min del får jag ta hand om i Karlstad imöra: ) Blir nog bra, jag har ju mina ideér så... Och jag tror nog att de blir uppskattat^^
Som sagt.. Karlstad imöra för körlektion m.m. Hihi xD Mera får ni reda på senare. :D

Jag fick grymt tråkigt idag när vi kom från Filipstad så jag tog fram kameran och "plågade" Allito lite^^ Haha xD Han gillar de inte men är med på det man ber om. Men det syns på honom så väl att det är SÅÅÅ tråååkigt :P

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för jag har börjat få huvdvärk. Och imöra väntar en lång dag i Karlstad! Men först lite bilder: )

*

*

*

*



*

*

*
Jag fick Allito till att göra något han aldrig gjort förut! Att skälla på kommando "skall" xD

*
Kan ju kanske bero på att Merza var med och skällde på mig för att få godis^^

Natti natti allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0