Ny design! IGEN^^

Haha xD Japp nu har jag ändrat designen igen! och jag är riktigt nöjd faktiskt: ) Spökisen kunde inte ha fått en finare plats än den han nu har på min blogg<3

Imöra bär det av till Lillerud, om de blir ensam eller med sällskap av MAdiison vet man inte ännu: ) Men de märks.. Ska bli kul att komma dit igen. Och på torsdag har jag körlektion och på kvällen ska Emma och Merza tävla agility :D Gamla kärringen ska få visa vad hon går för:) Haha xD Hon kommer slå dem allihopa ska ni se! Äga ut dem är vad hon och Emma kommer göra de kan jag slå vad om^^ Min lilla Biatch:P Haha xD Nej men åk dit och heja på henne vetja:)


*

Natti natti alla slöa^^


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kommer och kidnappar merza snart ;)

2010-01-27 @ 14:19:35
Postat av: Marika

2010-01-27 @ 20:34:01
Postat av: Marika^^

Haha xD Jaså?

2010-01-27 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0